Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colours. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.                 /T. Pratchett, A Hat Full of Sky, p. 349/

Saturday 25 September 2010

In vino temperaturas est

Ajme! S seboj sem prinesel tri flase vina: rdece, belo in teranov liker. Rdece sem ponudil Aleju, cimru/sobodajalcu, preostali dve pa sem imel v potovalki.
  Pa sem si rekel; Cuj, da vun iz potovalke, nekam, da bosta na hladnem. In sem ju, mrzli, kot sta sicer steklenici bili, dal ... hm - v kot sobe, na tla? Neee - tam so cevi, se bo segrelo; hm - v drugi kot - ne, ta gleda v notranjost stanovanja, ta ziher ni njahladnejsa stena.
Kam bi del? V tretjem kotu je bila potovalka, v cetrtem, ki je na isti steni, kot prvi kot, pa so cevi, ergo ... Hm - bom dal na okensko polico - tle je hladno, bosta stalno hladni!

No in guess what?!
Danes (sobota) me zbudi mocno sonce, tako, proprio sonce. Grem splaknit zobe, pridem nazaj v sobo in odgrnem zavese ... oh! Erm .. potipam flase - TOPLE! OUCH!
  Hitro dol in v senco + hladilnik. In upam, da se ne bo prvotno misljeno darilo spremenilo v "strupilo".
Prrrekledamnit!
:)

1 comment:

  1. sm že mislila, da boš napisal, da si z odgrinjanjem zaves razbil flaše. to bi šele bila škoda :)

    ReplyDelete