Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colours. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.                 /T. Pratchett, A Hat Full of Sky, p. 349/

Wednesday 29 September 2010

15 geese of Scooby-Doo

Yup!
  Tko to je, I guess. Dan je bil relativno normalen (up until the last, ampak delite se, da tega se ne veste:)
: dopoldne sem spoznal sefa od sefa, okej, profesorja, somentorja od mojega mentorja; potem sva s Kimom nesla comp do IT sekcije, da ga "ustimajo" in povezejo v mrezo. (In ne boste verjeli, trajalo je ... um ... tolk, da se je prizgal moj komp (torej 2 minuti) + 30'', da je model pogledal moj dejanski naslov/ sifro racunalnika in nato se 30 sec., da je reku: "Okej, ko prides v pisarno, se povezi, pa bi moralo delat." (v teh 30'' je ze vsteto to, da sva se s Kimom zahvalila in poslovila. Torej, brez heca, 3 minute! Talking about efficiency, eh? Nasi sistemi in delovne navade se lahko vcasih kar ornk skrijejo pred njihovimi. (In zabubijo na spodnjo stran lista ... v enem temnem kotu ... jame ... k je 50 m pod zemljo. Napolnjena z vodo (okej, se razumemo, ne).)

Valda, zakaj bi bil dan normalen - razen tega, da je bila sreda in da imamo ob sredah "werkbesprechen" (formal meeting over lunch) in je kolega zagovarjal svoj projekt, ki ga je delal zadnje pol leta - tega, da sem si koncno kupil neprebojne (za dez, da ne bo pomote) hlace in jakno - in tega, da sem jedu pire krompir s psancem v smetanovi omaki s paradizniki?

Kaj je bolj logicnega, kot da sredi teka okoli lustnega in velikega parka v blizini stanovanja naletis na jato gosi zraven avtobusne postaje? (Ko sem sel drugi krog, so se ze premaknile na plocnik 5 m dlje. [Huh, ne vem sicer, kaksen je njihov urnik in ali imajo zamudne penale, ampak ... 5m/15 min, to ni ravno za do Afrike, no. Ajde, Albanija al pa Makedonija se .. enkrat marca??])
Ah, ja, bilo jih je petnajst, odtod naslov.

No comments:

Post a Comment