Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colours. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.                 /T. Pratchett, A Hat Full of Sky, p. 349/

Tuesday 23 November 2010

Ljubo doma, mi pa pri Ljubotu

Sicer zgleden komad od Zmelkoow, tudi v redu izhodišče za malce bolj nostalgičen vnos v e-blablaljnik/dnevnik.

Vikend je bil praktično popoln. In tega ne rečem ravno pogosto. Za tiste neposvečene v skrivnosti (mojega) uma in premikanja superatomskih delcev, ki so povezani v karseda anti-entropično stanje, sem bil na oddihu. Ha, ha. Oddihu od Erazma? Ja, taki smo mi Potepuhi.

Hvala ti, Stvarstvo. Poleg šestih dni blagostanja in iskrenega zadovoljstva sem bil seznanjen tudi z neprijetno novico. Ne povsem nepričakovano, a vendar sem upal, da se bo Njegova napoved, njegov hudomušni odgovor, kakršne je vedno dajal, izpolnil: da se vidimo na Švedskem in morda še celo na naslednjem. Ne dočakal, ampak zaživel je 99 let!

Hvala ti, Miloš, ker si razveselil in razsvetlil mnoge. Elen síla lúmenn' omentielvo.

No comments:

Post a Comment