Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colours. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.                 /T. Pratchett, A Hat Full of Sky, p. 349/

Friday 1 October 2010

Fuzbal z Latinoameričani in dejstvo, da hodim v cerkev

Včeraj sem igral fuzbal s Kolumbijci, Špancem, Mehičanom, Ukrajincem in mislim, da Angležem. Niiice: ena zjahana telovadnica v študentskem domu; super! Kot v filmu;)) (Če mi uspe, jo bom slikal naslednjič in dodal sem gor.) Seveda srečanje ni minilo brez tega, da bi dobil nekaj smešno lahkih in preprosto smešnih golov (1x seveda tudi med noge - smejal so se, jaz pa tud), ampak na srečo sem jih tudi nekaj dal in pri parih asistiral, tako da ni bilo takega problema. Vsaj dost dobr, da gremo v nedeljo spet. Aja, pa še en Brazilec je igral;) Tko da kar tiho!

  Glede cerkve pa nič bat; tam samo gostujem. In odpiram usta;) Hm - brez neslanih šal o duhovnikih, prosim, gre za kulturno udejstvovanje. Sem se namreč pridružil enemu lokalnemu zboru - Bragi (link). Pač vaje imajo v cerkvi, De Oostekerk. Zborovodja je pa faca. Hecen, lahko bi bil ministrant v mladih letih, kaj pa veš (las nima več na prečko, če jo je kdaj imel) ampak res zabavno.

    Kako sledim? Jah, pojejo v angleščini, tako da to gre. Na srečo pa omenjeni zborovodja uporablja precej rok in nazornih primerov ("Ne tako: Heumsche um baalnej um huuf .. ampak tako: HEUMSCHE UM BAALNEI UM HUUF!!"), tako da se ga dá na neki ravni razumet. + čredni nagon pomaga (ie, when in Rome, do as the Romans do).
Tot ziens!

No comments:

Post a Comment