Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colours. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.                 /T. Pratchett, A Hat Full of Sky, p. 349/

Friday 4 February 2011

Lepilna pošta

  //Napisano kot odgovor na Jasnin:Veeeeery scientific!//
Mi smo pa danes v odmoru za kavo (coffee break... ne pijem kave, pa ne vem, kako se temu po naše reče - verjetno sem zadel;) preizkusili, če seže ta velik selotejp do pritličja iz 6. nadstropja. Laufal sem dol in preveril, če je - ne, prišel je samo do mojega popka! (Ampak to zato, ker so ga vmes že nekaj narolali v kepo... Neresneži.)
Ker je seveda potem treba to še uporabiti (uporabna znanost pa te stvari), in ker sem bil že ravno v avli v pritličju, so hoteli čips. Ker nihče ni hotel vreči kovanca ali denarnice dol, ne bodi si ga len, hopacupa, povlečt lepilni trak nazaj gor, pritrdit denarnico od ene kitajke in jo spustit nazaj dol. (Ko videl akcijo v začetku, sem šel lepo z liftom nazaj gor, mimo njih, ki so se matrali in vzel svoj čaj .. se srkajoč spustil nazaj v globine in ravno pravi čas prišel do točke L.)
Po lepilni pošti sem poslal vrečko čipsa (papriko, kakopak) in se vrnil nazaj gor.
Ta-daaa!
;) Jao.

No comments:

Post a Comment