Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colours. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.                 /T. Pratchett, A Hat Full of Sky, p. 349/

Monday 28 February 2011

Moja Nizozemska v številkah

Številke so KUL. To vam lahko potrdi vsak, ki je vsaj malce zaljubljen v njih, skoraj vsak, ki študira matematiko ali fiziko in še nekaj biokemikov, kemikov in biologov. Pa geologov. Pa strojnikov, pa ... v končni fazi, žal, tudi ekonomistov. The list goes on.

No, če so vam všeč številke ali ne, je tole po mojem precej zanimivo:

Moj Erazmus v številkah
:
Trajal je 162 dni. O urah in minutah, zaradi spoštovanja do relativnosti časa, ne bom.
Porabil sem:
  • 2 šampona - oz. je v vsakem še mičkeno. (Sem imel enga na faksu in enga doma.)
  • 5 zobnih ščetk
  • X denarja. O točni številki zaradi spoštovanja do očeta in sebe ter gospodarstev nekaterih malih držav sveta, ne bom.
  • 1 pakungo soli
  • (n-1) pašte
  • (n+3) kebabov
  • pogledal m filmov
  • pogledal celih 5 sezon in unih 16 delov, kolikor jih je bilo 6. sezone HIMYM (How I met your mother)
  • 2 kolesni zračnici, eno feltno in eno ključavnico ter 2 luči
  • kupil sem 2 x 12 rolc WC papirja
  • prebral 7? knjig in veliko (insert citation) več člankov
  • potoval 7x z vlakom in 6x (8x, če štejem še Prihod in Odhod) z avtom
  • Šel več kot 20x tečt; 12x od tega je štelo na iPodu: skupaj 85,86 km, 11 ur teka.
  • Ponosil ene čevlje. (Sam do konca. In ne od začetka.)
  • kupil dvoje čevlje, tri srajce, štiri puloverje, eno kravato (imeli smo nastop, pa sem rabu eno rdečo..) in ene rokavice.
  • Šel 3x v Ikeo, 2x v kino, 2x v "gozd" in 1x do morja.

  • Pot domov:
  • 1454,6 km (212 od tega od Groningena do Utrechta; na roadtripu zgolj 1242 km očitno.
  • povprečna poraba 7,3 L/100 km*
  • povprečna hitrost: 110,2 (113,2!**) km/h
  • tankala sva 4x (tako da je sedaj še zmerom za 600 km v tanku - hvala, Jasna!

  • * Začela sva z 7,4; nato sva v Nemčiji zgroženo ugotovila, da imava 9,1 povprečno porabo ... in zmanjšala iz 160 km/h na ene 110 ... in potem do Ljubljane spravila na 7,3.***
    **Če ne bi bilo Avstrije in nato Slovenije, ki pač obe, presenetljivo, nista Nemčija, bi bilo povprečje veliko višje.
    *** Danes sem naredil še izletič v Cerklje in v Tržič, tako da je sedaj poraba 7,1! Whodaman!

    No comments:

    Post a Comment