Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colours. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.                 /T. Pratchett, A Hat Full of Sky, p. 349/

Friday 4 February 2011

Origami

No, ko gre teden proti koncu, ko že misliš, da bo še en dan šel po vodi ..., ko je ura že 18:30 v petek zvečer ... takrat ... takrat me pride iskat mentor in dene pred menoj na mizo iz papirja narejeno šatuljico (oz. nje spodnji del).

  Dan nazaj sem bil namreč med zadnjimi, ki so odhajali iz CvL-ja in sem opazil na mizi v "kavnem kotičku" (coffee corner, zdaj pa prevedite to, jaz ne vem) šatuljico. Hotel sem jo razdreti, pogledati in sestaviti nazaj, da bi se naučil - seveda ni šlo - in zato sem napisal sporočilce neznancu (lahko bi uganil!): "Živjo! Mi lahko prosim pokažeš, kako se to naredi? A 06.17." To zadnje je bila številka sobe.
  No, in tako sem prišel h Kimu v pisarno in sva naredila, ob glasbi Counting Crows (jo je dal gor posebi za origami delat:) škatlico, pokrovček za škatljico (malce večji), razdelke za notri, tako da dam lahko zdej npr. čigumije ali ... muhe .. ali karkoli, kocko (to sem si vedno želel znati!), piramido, nato pa mi je samo pokazal (ker je moral podreti mojo kocko oz. tedaj že piramido) nek čudno-kotni-eder. Pač ni bil dodeka, ampak je bil pa kr-neki...eder.
  Svašta. Zdej pa jest, pa body painting. I'll let you know how that goes! ;)

No comments:

Post a Comment