Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colours. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.                 /T. Pratchett, A Hat Full of Sky, p. 349/

Friday 8 October 2010

15 min med Soljo ali kino po Nizozemsko

Ne boste verjeli - preteklo soboto smo šli s sodelavci v kino. (OK, to ja, ampak kino sem našel v relativno prvem poizkusu, in še deževalo je!) No, tudi to še verjamete, ampak to, da smo šli gledat film SOL - SALT;), in da ravno preden se pripravlja atentat, <<<PUFFF!>>>, prazen "ekran" in piše "pauzeren". Erm ... hm? Pauz-eren .. kaj, pavza?!
  Huh, kako prosim? Žvižganje in negodovanje, ki sem ga (po slovensko) nekako pričakoval, kar ni in ni prišlo. Ne - namesto tega gre polovica ljudi ven, čisto vsakdanje, "casual".
Hmm? Sodelavci razložé, da ja, da je 15-minutni odmor, čist normalno, da se osvežiš in predvsem, da greš kaj kupit. (To mi je razložil mentor med srkanjem svojega piva, ki ga je kupil na začetku predstave ...)
  Potrošništvo. Super. Me zanima, kdaj bo to pri nas. (Upam, da nikoli -> tudi če koga poznate, ki se z marketingom v kinih ukvarja, ... sploh ne nobenmu v marketingu povedat, ok? OK??
  In film? Hja, dejmo rečt, da se mi je zdel "Wanted", torej film, ker ukrivljajo pot kroglam in jih pošiljajo okoli vogalov, v okvirih zgodbe, ki so jo zgradili, bolj verjeten. Tot ziens!

No comments:

Post a Comment