Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colours. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.                 /T. Pratchett, A Hat Full of Sky, p. 349/

Monday 4 October 2010

OPEN! Koopzondag, 3. oktober

Shopping Sunday, big day.
Vsi so v mestu, kopujejo ket nori. Grem še jaz;)
(Kaaaj? Tako je, če se hočeš naučit kulture! Ne smeš preveč izstopat, ne?!)

Torej imajo poleg četrtkov in sobot (sedaj sem ugotovil, da sta celo dva dnevu v celem tednu, ko so ljudje v večjih količinah na ulicah) tudi nekaj (? - verjetno samo eno, ne smemo biti preveč optimistični) nedelj v letu, ko je totalna nakupovalna mrzlica. Povsod ljudje, smeh in potrošniško veselje (ampak, da ne bomo sončni upravi storili krivice - RES je bila lepa in sončna nedelja. Pomojem edina letos. Ampak tako lepa, da se je odkupila za kar nekaj drugih.
  Dobil sem čevlje, dva para in še kratke športne hlače za neverjetnih 63 €, kar je tle fenomen. (O kvaliteti pa ko bo zima...) Če so pri nas cene za čevlje redno med 75 in 80 €, so tukaj med 99,5 in 112  €. Pač, malce bolj gajstno. (Ali pa jaz samo že dolgo nisem bil v šopingu doma.)

In kaj je lepšega, kot it na popoldansko kolesarjenje in odkrivat mesto? (Dobiti bi se bili morali za nogomet, pa se nekako nismo našli -> nisem imel številke, pa sem šel na vožnjo - iščoč nogometna igrišča;) No, odkril sem center Kardinge, ki je res ogromen in se razteza na fenomenalni površini, in tisti slavni poševni stolp za plezanje (ko mi ga uspe potegnit dol s telefona, ga pripopam sem gor), nato pa smo se vseeno slišali in našli in v mednarodni ekipi iz Ukrajine, Španije, Belgije, Italije, Francije, ZDA, Kanarskih otokov (Špa) in Bolivije ter seveda Slovenije odigrali nekaj nogometnih tekem (bilo nas je 27, tako da smo imeli 4 ekipe;).
Fajn NeDela! Pa vaša?

No comments:

Post a Comment